آموزش/اطلاع رسانی/کسب درامد

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی سایت Freebitco


بهترین و محبوبترین سایت برای جمع آوری رایگن بیتکوین که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام ROLL! که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید برای مشاهده نحوه ثبت نام و کار با سایت ادامه مطلب را بخونید.
۰ نظر
Team digitalccc

آموزش ساخت کیف پول ارزهای دیجیتال

ساخت کیف پول coinpayments

logo coinpayments

کوین پیمنتز (CoinPayments) یک نوع کیف پول است که هم اکنون بیش از 90 نوع آلت کوین و ارزهای مختلف را پشتیبانی می کند و همچنین احراز هویت چند رقمی و دو عامله را برای امنیت بیشتر، فراهم می کند.با ساخت این کیف پول شما میتوانید بیشتر ارزهای دیجیتال را یکجا داشته باشید.

جهت راحتی کار ،آموزش تصویری(ویدئویی) ساخت کیف پول coinpayments رو برای شما تهیه کرده ایم.

شما با داشتن این کیف پول بی نیاز از کیف پول های متعدد می شوید.

از این لینک قابل مشاهده است.آموزش ویدئویی

video play


لینک ثبت نام برای ساخت کیف پول Coinpayments

sign up


۰ نظر
Team digitalccc

بزرگترین روش سال 2018 برای کسب بیت کوین


اگه شما هم به بیت کوین و کسب درآمد از اون علاقه مندید ولی حوصله و زمان کافی برای بدست آوردن اون از طریق سایتهای کلیکی و فاست ها ندارید ، پیشنهاد می کنم حتما این مطلب رو با دقت بخونید و ازش استفاده کنید.جدیدترین روشی که با همکاری شرکت گوگل طراحی شده ، استفاده از افزونه کریپتوتب در گوگل کروم هستش ، که در ادامه شما رو باهاش و روش کارش آشنا میکنم.به جرات میتونم بگم جزو اولین کسانی هستم که افزونه کریپتوتب را در ایران معرفی کردم و مطالب و آموزشهاش رو در کانال تلگرام قرار دادم.

پس برای کسب اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب با من همراه باشید...


۰ نظر
Team digitalccc